Saturday, June 6, 2009

Apa yang membezakan susu kolostrum Alpha Lipid Lifeline dengan produk kolostrum yang lain?

Memang tidak dinafikan ada pelbagai produk kolostrum yang berada di pasaran, tetapi ada beberapa faktor yang membuatkan produk ini berbeza dari yang lain:

Alpha Lipid Lifeline diiktiraf sendiri oleh kerajaan New Zealand hinggakan mendapat anugerah Eksport Winner (tanda daun New Zealand) pada tahun 1992, 2003 dan 2004. Ini menunjukkan betapa produk ini benar-benar berkualiti. Berbanding produk lain, syarikat mereka sendiri yang mengatakan produk mereka bagus, bukannya oleh pihak lain atau pihak ketiga.

Kolostrum ada 10 peringkat dari gred 1 hingga 10. Alpha Lipid Lifeline menggunakan kolostrum gred 10 iaitu gred terbaik.

Mengandungi formula eksklusif Lipid yang dicipta sendiri oleh Profesor Michail Borissenko, ketua saintis di ICR (Institute of Colostrum Research). Formula ini membuatkan kolostrum dapat diserapkan 100% dalam badan.

Produk ini dikeluarkan di bawah syarikat New Image International. Ianya dikeluarkan dari New Zealand. Produk ini juga mendapat pengiktirafan halal dari JAKIM. Oleh yang demikian, bagi kita sebagai orang Islam tidak perlu meragui tentangnya.

No comments:

Post a Comment